tisdag 20 november 2007

I have a dream...

Dagen har haltat fram i sakta mak...har suttit o gjort iakttagelser i butiken idag, på både kunder o personal...försöker så gott ja kan att gå utan kryckor..e less på att känna mig som en krympling..
Men d hände iaf ngt roligt idag...DinSko hade sina dekoratörer där idag..varav en kille, Anders..huuuur gullig som helst!!! Han började typ fråga ut mig om vem ja va, va ja gjorde där osv...han va verkligen supertrevlig o väldigt söt!!!Han fick mig o bli alldeles fnittrig..suck!!
Nu e d två killar på mindre än en vecka som fått mig att känna så..hehe
Min dröm om att ha en egen butik tar form i mitt huvud..mer o mer för varje dag..önskar ja visste hur ja ska förverkliga den...men d får ju ändå dröja tills ja gått ur skolan..
Vet lite hur ja skulle vilja att den skulle se ut..o lite grann om va ja ska sälja..önskar man kunde veta om d skulle lyckas..
Men man måste hålla fast vid sina drömmar!!
Har blivit mebjuden på julbord me Ecco på fredag..inget traditionellt utan d blir på en libanesisk restaurang i Solna...låter riktigt trevligt o ja e jätteglad att ja e tillfrågad...men känner mig lite osäker för ja vet inte när ja kommer hem...äsch d löser sig!!
Ska lägga mig o sova nu..

Inga kommentarer: