söndag 25 november 2007

Pirr i magen..

Glöggkvällen igår var hur trevlig som helst, förutom att man ska nog inte hälla i sig tre koppar starkglögg o mula i sig lussebullar o pepparkakor...jag mådde väldigt illa där en sväng!! Det blev ganska tjattrigt en stund, vi hade ju ganska mycket att prata om, det var ju ett tag sen vi sågs allihop. Tråkigt bara att inte Jasmine kom, ingen aning varför hon gör så här. Vi vill ju så gärna att hon ska vara med!
Det var grymt mycket folk på Mobergs då vi kom dit. Memet var också där, Flygfyren hade personalfest.
Men jag hade mina ögon öppna efter en annan...Jag såg bara hans kompisar först och trodde inte att han var där, men då jag fick syn på honom så pirrade det till i magen kan jag lova!! Så löjligt, men roligt!!
Han kom fram och pratade då vi stod ute och tog lite luft, han sa att han tyckte att vi borde umgås mer...öhh jaaa!=) Han är ju så himla gullig!! Jag känner mig verkligen som fjorton igen...suck!! Hans kompis var också jättetrevlig, vi stod och pratade en del med honom..riktigt rolig!! Lite fundersam över "min" grabb bara, han har alltid en tjej i släptåg...dom verkar vara ganska så tighta, jag trodde faktiskt att de var tillsammans, men Marre frågade ju lite smidigt om de var det...hans kompis sa att de bara var kompisar...hmm, jag såg dom pussas innan jag gick hem..hmm...
men strax efter kom han och gick med mig till mitt hus och pratade, han frågade också om jag skulle följa med in och käka med han och hans kompisar...jag visste inte vad jag skulle svara, jag blev så nervös! Men jag bangade då jag hörde att det kommit dit några tjejer, inte för att jag har något emot att lära känna dom också, men det är lättare och lära känna killarna..
Marre var så less på mig att jag inte vågade mig dit..jag med kan jag lova!!! Men hon förstod mig då jag hörde tjejerna där..
Jag är löjligt förtjust i den här killen....och jag känner honom inte!!! Men han verkar supertrevlig och jag brukar inte läsa signaler fel, så man kan ju bara hoppas!!!=)
Nej nu ska ja ringa lilla Marängen...
ha det gott..hoppas ni också har fjärilar i magen!!=)

Inga kommentarer: