måndag 26 november 2007

Världens kap..

suck..nio timmar blev det idag..på praktiken alltså..
Jag har så ont i min fot nu!! Den är alldeles svullen igen. Jag har ju inte gått så mycket på den på sistone, så nio timmar på en gång blev kanske lite mycket...men jag har jobbat på bra iaf..
Nu ikväll har jag varit och hämtat en soffa och ett bord, fick båda två för 400 kronor!!! Är inte det ett kap så säg?? Världens goaste lilla Maräng var här och hjälpte mig och bära..gud va vi skrattade, det gick ju liksom inte utan problem precis..
Bad en viss person om hjälp och självklart ställde han upp...=)pirret kom tillbaka igen...hihihi
Shit ja ska åka hem på fredag, har egentligen råd men jag har lovat nu...jag får väl typ rita teckningar till folk, för julklappar kommer jag ju inte att ha råd med!!!
Nu e d dags för kojen...
natti natt

Inga kommentarer: