lördag 24 november 2007

Granen grön o grann..

..ja d e sant..ja har tagit fram min plastgran...lite väl tidigt kan många tycka, men ja vill hellre ha juligt en lång tid före och sedan ta bort allt dagarna efter jul. Så i dag har jag städat och tvättat, hängt upp julgardiner och ställt fram några tomtar och självklart klätt granen..Nu e d riktigt mysigt i min lilla lägenhet...=)
Gårdagskvällen spenderades hos Lianda me Marre, vi käkade kinamat och tittade på Idol...Daniel åkte ut!! KATA-FUCKING-STROF!!!! Han var ju min favvo...=( men frömodligen lyckas han ju ändå utan Idol och me tanke på vissa andra kan han ju lyckas mycket bättre på egen hand!!
Ikväll e d glöggdags..alla vi tjejer ska hem till Liselotte o dricka glögg äta pepparkakor o lussebulla=)..mums!! sen blir d eventuellt Mobergs...som vanligt..hehe

Nu e Linda hemma från Thailand, pratade med henne en sväng tidigare...kul o höra hennes röst!! Jag åker nog hem nästa helg...

Nu måste ja göra klart d sista...

En månad kvar till julafton!!!!

Inga kommentarer: