fredag 30 november 2007

Scarface...

Hej hopp..det blev OffenCiven igår till slut..Eldin kom på besök och vi satt och prata en stund, sen gick vi ner dit och kikade...det var väl inte så mycket drag, men jag träffade han jag ville träffa i alla fall..
Han frågade efter min msn o sa att han tänkt göra det tidigare, men ville inte eftersom Lianda o Jasse var här..haha, exakt samma tanke hade ju jag=)
Vi pratade en del..o efter att de stängt ner, gick vi hem till han på "efterfest", det var rätt lugnt vi satt mest o pratade..
Det visade sig att han hade en tatuering på sidan av magen..Scarface..Al Pacino..riktigt snygg o faktiskt en överraskning...
nej, han har verkligen fångat mitt intresse...får väl se hur det artar sig framöver..det är ju fem veckor tills jag träffar honom igen=(
Stackaren var ju tvungen o kliva upp o gå till skolan idag..själv ska jag bara packa klart o snart dra mig inåt Sthlm för att påbörja min lilla färd hemåt nordligare breddgrader..suck, buss i sex timmar känns sådär faktiskt...
Katten signar ut..

Inga kommentarer: