torsdag 8 maj 2008

118100

118100 har ju en liten kampanj att man skicka in en fråga till dom, vilken som sen så får man ett svar tillbaka ifrån dom...det kan vara precis va som helst..

Jag skickade iväg ett mess nyss o hörde om jag borde åka hem till Hudik i helgen..

svaret..."Ja, jag tycker verkligen att du ska åka hem til Hudik i helgen! I det fina vädret passar det ju utmärkt att köpa en glass på Möljen eller varför inte åka ut till Maln o ta ett premiärdopp? På lördagskvällen är det dessutom dans på Folkets Hus..=)"

Hur kul är inte det?? Haha..jag tar nog inte alla tipsen..men en glass på Möljen blir det nog..badet, nje lite för friskt för min del...o Folkan är inte riktigt min grej..hahaha

Men som ni förstår så ska jag åka hem till Hudik..jag går ju som för det mesta på impuls så även nu!!=D

Liten förklaring..ja bokade ju resan innan jag skickade messet till 118..lite tragiskt om jag lät dom bestämma hur ja ska göra..

1 kommentar:

Anonym sa...

Impuls? Nej då, du frågade ju...