söndag 18 maj 2008

En speleman...

Vaknar med ett pirr i kroppen som jag inte kan förklara vart det kommer ifrån...det känns som om något kommer o hända...eller har hänt...wiiiihhh...jag är alldeles sprattlig!! =)


Vaknade en sväng i natt oxo o trodde jag var tillbaka på spelmansstämmorna uppe i Hälsingland...någon/några stod o spelade fiol o gitarr i min korridor......man skulle kanske tycka att jag borde blivit lite less...men nej, de spelade så fint ju=D...Jag låg o lyssnade tills jag somnade...kan inte ha varit särskilt länge men jag tror dom personerna vilka dom var har o göra med mitt pirriga humör idag....=)


Åh, jag drömde oxo...jag var på loppis i natt...en jääääääääättestoooooooor loppis o ja hittade hur mkt som helst!! (kan vara det som gjort att jag vaknat glad oxo=P) Jag äääääääääälskar ju loppisar!!!!


Sscchh...nu spelas det igen...någonstans i huset....kan man bli annat än glad??=)

Inga kommentarer: