onsdag 14 maj 2008

Låg, lägre, lägst...

Det är min position de här dagarna...det straffar sig verkligen att vara impulsiv ibland! Jag fick ju för mig att jag skulle tvärsluta med min medicin för ett antal veckor sedan o nu kommer effekten!! Har börjat må skit igen..har hört att det kommer ofta som en smäll några veckor efter man slutat o jag hoppas att det är det som händer nu o att det går över!! Annars får jag väl bita i det sura äpplet o gå till farbror doktorn igen!!
Jag försöker verkligen med att intala mig själv att jag inte mår dåligt osv..men det går ju till en viss gräns..o nu vill jag bara skrika o grina o slå sönder något!!!!!! Klarar inte av att vara i skolan, gick hem idag för att jag inte kan koncentrera mig o jag stannar hemma i morgon oxo...ska försöka ladda inför att jag ska jobba i morrn kväll, det tänker jag inte sabba!!
Snälla kan ingen muntra upp mig???

Inga kommentarer: