onsdag 21 maj 2008

En kväll i Labyrinten..

Nu är ja nygaddad igen...o suuupernöjd!!Hittar inte sladden för att kunna ladda över bild från mobilen o hit, så bild kommer nog i morrn...

Annars idag så har jag varit hem till farsgubben en sväng...sedan var jag hos Oskar o kollade på film...vi kollade in "Labyrinth", med David Bowie o Jennifer Connelly från -86..väldigt speciell film, men lite småskön ändå=) Jag hade sett den förut, men kände att är det någon annan som kan uppskatta denna skumma film så är det ju Orren..o jo ja tror nog han gillade den..=D Någon annan som gillar lite skumma fantasyfilmer från åttiotalet...kolla in denna då...men den gör sig nästan bäst på VHS, så att inte specialeffekterna blir för löjliga...

Läget annars känns lite upp o ner...väldigt snabba vändningar..tur att jag har underbara människor o umgås me..=) Ska nog försöka sova..min kropp skriker efter vila...låg till o med o slumrade under tiden jag blev tatuerad idag,,=S

Inga kommentarer: