torsdag 1 maj 2008

Trött som få...

Jisses om jag varit trött idag...det blev ju inte så mycket sömn i natt..=/ Mamma kom o hämtade mig vid ett tiden o vi for hem till henne o käkade lite lunch...hon o Mats öppnade en flaska vin, jag lät ju bli..kände mig inte såå sugen på att dricka alkohol så här dagen efter..=P

Satt där ett tag, sen drog jag hem till Rumsta o plockade ihop lite skor som jag ska sätta ut på Tradera för att sälja..även min balklänning som jag lagt ut på Blocket.se http://www.blocket.se/vi/16183290.htm?ca=11_s ..hoppas på att nån nappar..!!

Efter att ha varit till mamma en gång till o käkat smörgåstårta, så drog jag in till Oskar..hade ju aldrig sett hans lägenhet..tyckte det var dags...kollade in "Ed Wood", lite speciell film med väldigt speciella karaktärer...men den var bra!! Trevligt sällskap oxo för den delen..=)

Just nu är jag hemma hos Lindis igen, kollar på "Dirty Sexy Money"...ska sova här i natt igen..internet krånglar just nu för mig, så inga bilder ännu..
Natti natt..

Inga kommentarer: