söndag 11 maj 2008

Jhonny 27..

Min dator krånglar lite, jag kan inte flytta om bilderna...grr
Linda o Oskar o Linda i bakgrunden

Världens bästa Magnus..=)


Sessan Annso...sötast!=)

Andreas..

Födelsedagsbarnet Jhonny boy...

Gard o Pier..

Det bjöds på dansshow...=P

Jag o Gard..vår egen Betnér.. ;)


Idag är jag väldigt sliten..var hem till Jhonny o Annso igår för att fira förstnämndas födelsedag...27 bast, tre år kvar till 30 då grabben..haha=P
Hade inte tänkt dricka överhuvudtaget, men lyckades på något vis bli klapp kanon..haha...smakade på Jhonnys present, en flaska 80% strå rom....inte det godaste jag har druckit, men det gick ner två klunkar o dom klunkarna drog nog bra dom!!!

Hade riktigt trevligt...gick vidare på Stadt sen..helt ok, dansade en hel del med Gard..han var nog snäppet över mig då det gällde alkoholpåverkan!!=P

Nattkrubb blev det oxo tyvärr..jag säger tyvärr därför att jag har bara hundra kronor o leva för den här månaden..då kan man inte hålla på o lyxa till det sådär!! Men men gott var det iaf..


Inga kommentarer: