måndag 5 maj 2008

Terve terve..

Tjo, hemma igen efter helgen med lilla mor...det har varit riktigt trevligt!! Kanonväder i Helsingfors..ca 20-25 grader!! =) Synd att man inte hade så mycket pengar o shoppa för bara..men det blev ett par skor, en Dooleys o en Pisang likör..=P Sen blev det självklart lite godis också..mums..!!

Har inte sovit så bra tyvärr..världens hårdaste madrass, sen en mamma som snarkar en hel del gör ju sitt..=S Men men..
Har typ haft abstinensbesvär efter min kära dator, till o med så mycket att jag satt o surfade med mobilen några svängar..men det är ju grymt överskattat!!
Lite bilder nedan..

På terminalen i Sthlm..
Hade tyvärr inget fönster i hytten..utan en tjusig målning..haha
Ute på däck..
Min första kopp kaffe..ja jag är 25 år??! O nej, så vuxen kommer jag aldrig o bli..fortfarande inte gott!! Inte ens med "Cointreau" som mamma försökte övertyga mig..
Ett snyggt litet hemmagjort café mitt inne i Helsingfors..tjusigt va??
Glass paus..
Väldigt snygg bil..


En affär jag skulle ha älskat om den hade haft öppet..=(


..bla den här fina klänningen fanns där..jag vill ha!!

Mamsen..
Mamma utanför Helsingfors domkyrka..
Domkyrkan upptill..passade på o pröva mina fotokonster;)



Mycket fina byggnader..

Show på båten.. =P
Mycket goda drinkar..

Inga kommentarer: