tisdag 13 maj 2008

Velmaja..

Fortfarande kvar hemma i norr..har lite svårt o slita mig härifrån måste jag erkänna...jag är nästan klar med rapporten o det som ska vara inlmnat på fredag iaf...Gjorde intervjun med regionschefen på Carlings igår, Daniel Jörneke..(coolt efternamn btw) Han kom ihåg mig sen för några år sedan då jag sökte jobb i Hudik på Carlings..han sa att hade det varit upp till han så hade jag fått jobbet o att han kunde hjälpa mig om jag ville ha in en fot på Carlings sen..Wihee!!

Vore det inte för att jag ska jobba på Flygis torsdag o fredag, så hade jag nog stannat kvar här till på söndag....vet inte riktigt vad det är som gör att jag vill vara här nu, jag menar jag saknar ju tjejerna nere i Nortan självklart...men jag vet inte..äsch det går över!! vet inte när jag ska åka bara..=/

Inga kommentarer: