tisdag 13 maj 2008

Tjej+kille=kompis??

Ska det vara helt omöjligt att vara kompis med en kille om man är tjej?? Jag menar utan att det ska bli en massa missförstånd o skit....
Jag har försökt flera ggr att vara kompis med killar, för det är verkligen något jag vill ha..en killkompis alltså!! Men kompisar försöker inte stöta på varann eller blir sur då man träffar en kille o dom ska definitivt inte försöka få en i säng!!
Men är det möjligt...att få ett nära band mellan tjej o kille utan att det blir något mer från någons håll??
Jag har inga problem med det...men jag har sagt det förut o säger det igen...folk missförstår mig hela tiden pga att jag är en sådan fysisk person..jag tycker om o krama personer jag tycker om, jag talar om för dom att jag tycker om dom osv..
Jag vill inte ändra på mig o jag tänker inte göra det heller...men hur ska jag bära mig åt för att kunna ha en killkompis..på kompisnivå??

Inga kommentarer: