lördag 10 maj 2008

Med hälsningar från södra Norrland..

Gårdagen måste ha varit den sämsta dagen att välja o åka buss på..soligt o stekhett o dessutom fullsatt i bussen!! Hatar att sitta bredvid någon då det är varmt..det enda positiva med att jag hade någon bredvid mig var att jag blev sponsrad med fyra kronor för att ha råd med en macka...det är illa o vara student=P
När jag kom hem till pappa så höll Elin, Tias, Emelie o Johan på o skulle grilla..pappa stack ut o harva..så jag bestämde mig för att åka in till Linda en sväng...efter en stund kom även Koffe hem o hade Oskar o Martin med sig.
Vi kollade på "Indiana Jones", jag är barnsligt förtjust i dom filmerna..=) Men jag vet inte vad jag tycker om att de har retuscherat den så mycket...jag hållermed Oskaratt det liksom hör till att den ska vara lite "grynig" i bilden...nu kändes det lite för mycket som om de var i en studio o filma...ja ja, men jag har ju en liten förkärlek för VHS oxo så..det kanske är svrt o förstå men gamla filmer gillar jag på VHS..det blir lite mer kult..=)
Nu ska jag ta o gå ut o gå i solen...sen ska jag nog lägga mig o steka lite...kan behövas på min elfenbenvita hy..tsss

Inga kommentarer: