onsdag 14 maj 2008

Pumpade Siepen..

Glömde ju bort en grej som hände idag då jag kom till T-centralen...
Då jag pratade med Kicki på msn, så frågade hon om jag sett några kändisar då jag bott här nere...o det har jag väl, ett par... och vad händer då jag går runt hörnet för att gå ner till tunnelbanan..jo jag springer rätt in i Peter Siepen!! Jag brukar inte bry mig om kändisar, men när man springer rätt in i dom så går det ju inte o undgå....men det värsta är att jag "pratat" med honom en gång förut då han var gäst DJ på Mobergs här Norrtälje...jag var rätt tankad o gick fram till honom, bad o få knäppa kort o sa att han var "Sveriges snyggaste fyrtioåring"!!?? Hallå, vad är det för fel på mig???!!! Gaaaaahw!!Nog för att han är snygg o ja, han är lika snygg i verkligheten, men ändå..seriöst.."Sveriges snyggaste fyrtioåring??!!!" Allvarligt...SUCK!!

Ja men i af så har jag nu inte bara gjort bort mig inför honom utan har nu oxo typ magpumpat honom!!! Jag hade nämligen min dataväska lite framför mig o höll på att gräva fram min "remsa" då jag stötte in i honom, med kortsidan av väskan in i hans mage...=/ Som tur är, så är han ju rätt vältränad...men ett litet stön hördes..jag bad om ursäkt o skämdes ju såklart ögonen ur mig då jag såg vem det var!!! Han sa att det var lugnt, suckade något irriterad o skyndade vidare...

Ja ja, sånt som händer..
Det var inte såhär han såg ut, men han är ju snygg hur som..idag såg han ut som en liten smällkaramell, med röd hatt, gul t-shirt o gröna jeans...om det nu inte var tvärtom på färgerna där...hade ju inte så stor koll just då...=/

Inga kommentarer: