torsdag 22 maj 2008

Ja må dom leva..

I natt har jag faktiskt sovit helt ok..somnade inte förrän ett nån gång, men det är ju framsteg!!
En underbar moron blev det visst nu iaf..Mtv spelar Metallica's Nothing else matters...WIHEEEE!!Love it...
Ikväll är det Sverigepremiär för Indiana Jones..jag vill se!! Ska nog fråga NÅGON om att gå på den..i morrn kväll kanske...hmmm
Idag ska jag köpa present till Pluppelin o min storebror...Elin fyller nu i helgen o Tias fyllde den 9:e april, men då var jag helt pank så då bidde det ingen present....ska köpa ngt tillsammans till dom två..
Pappa fyller oxo år..nästa helg o då är inte jag hemma...ska köpa present till honom i morrn då jag får pengar....frågan är ju bara vad?? O sen är det ju Mors da oxo...herregud vad ska man köpa till henne då?? Oj oj oj...
Nu ska jag kasta mig in i duschen så jag blir lite respektabel för att gå på stan...

Inga kommentarer: