tisdag 27 maj 2008

Keep on rocking in the free world..

Hej hallå..jag har precis varit ute o gått igen..gjorde det igår oxo...=) Det är Linda som fått igång mig igen, hon fick med mig att gå med stavar i lördags..i sex kilometer=O!! Men det var riktigt bra, för nu känner jag att jag kommit igång lite iaf..Friskis får vänta ett tag till....
Så jäkla underbart väder ute idag..strålande sol o varmt som attan!! Synd att man ska spendera dagen med att tvätta o städa..=( Måste försöka ta mig ut i solen lite ändå...
I morgon drar jag till Örebro med klassen..vi ska på en massa studiebesök..sen blir det väl lite shopping kanske o mat o dryck...ska bli rätt kul ändå, kanske jag kan slappna av igen..!!
Nu håller jag på att koka ett ägg..allt jag hade som kan liknas med en frukost!! O lyssnar på 106,7 Rockklassiker...det var superlängesen jag lyssnade på radio, räknar inte Vakna med The Voice eftersom det sänds på tv...
Ha en bra dag..

Inga kommentarer: