söndag 10 augusti 2008

Allt detta mörker..

Har inte mått särskilt bra på sistone, men jag har förnekat det för mig själv...men idag rann det över o jag kan inte låtsas som att jag mår bra längre....Jag gick o la mig 20.30 igår kväll o sov till 10.30 imorse....o jag skulle kunna lägga mig nu o sova tills på tisdag känns det som, jag blir ju så här då jag mår skit..Jag orkar inte prata med någon...har frossat så jag mår illa nu,förstår inte varför jag gör så det får ju mig bara att må sämre!!
Fick ett tragiskt besked idag oxo....Andreas lillasyster Annelie tog livet av sig i fredags!! Det är så tragiskt!! Jag kände henne inte så mycket, vi hade väl pratas vid några ggr men inte mycket mer....Men jag tänker på alla mina andra kompisar som stod henne nära o på hennes stackars mamma som nu mist två av sina barn på drygt ett år...
Självmord....det fruktansvärt själviskt att ta livet av sig tycker jag, samtidigt som jag kan tycka det är modigt...såna tankar har funnits i mitt huvud oxo då jag mått som sämst, men då Andreas tog sitt liv förra sommaren o jag märkte hur det påverkade alla runt om honom så bestämde jag att det var inget jag skulle utsätta mina närmaste för..
Men Annelie orkade väl helt enkelt inte längre...
Jag hoppas du är med Andreas o eran pappa nu o att du finner den ro du inte fann här hos oss....
-R.I.P Annelie Kempe 080808-

1 kommentar:

Emma sa...

R.I.P AnneLie.. :(