fredag 8 augusti 2008

Äntligen!!

Igår fyllde min syster o min mormor år...men eftersom mormor fyllde 75 o syrran 36 så blev det att vi firade mormor... Var där i går kväll o käkade mat o kakor allt möjligt joks....kändes som att jag rullade fram då jag åkte hem!! Men det var trevligt...Kicki o moster var där likaså syrrans ungar så det var riktigt kul o träffa allihop!! Min kära kusin har ju tyvärr blivit lämnad av sin idiot till pojkvän..hon är i sjätte månaden!!! HAR LUST O ÅKA HEM TILL HAN O SLÅ IHJÄL HONOM LÅNGSAMT!!!! Vilken jäkla idiot...tänker inte dra några detaljer eftersom det inte är mitt liv, men jag tycker det är förjävligt!!! Hoppas hon vet att jag finns här för henne vad det än gäller, jag har sagt det till henne oxo....
Det var tänkt att jag skulle följa med Yvette ner till Gävle ikväll o sedan fortsätta därifrån till Arboga i morrn bitti..det är ju cityfesten i Gävle oxo..men jag pallar inte!! Är så jäkla trött att jag skulle kunna gå o lägga mig nu o sova tre dygn känns det som!! Men jag ska försöka komma iväg i morrn bitti vid halv sju snåret nånting....
Har haft ett litet "terapisnack" med Linda idag...hjärnspökena som jävlas med mig.....suck, ja ja det löser sig!!
Nu ska jag ta o äta lite middag....

Inga kommentarer: