tisdag 5 augusti 2008

Frusen...

Känns som att jag håller på att bli sjuk...igen!! Det tog lite på kroppen att gå i regnet i skogen nån timme o inte kunna bli torr på en gång efter....började frysa på jobbet idag o det är inte en vanlig grej då man jobbar där jag gör!!!
Har legat under två filtar nu o skakat o kikat på "Big Shots" på femman...älskar den serien...kul o se en serie med killar istället för alla dessa serier med tjejer i huvudrollerna....
Nu ska jag ta o krypa i säng, får se hur jag känner mig i morrn bitti...bläääääh..hatar detta!! Jag vill ju gå ut o gå o hålla på, det går ju inte nu ju...=(
Pratade med Yvette idag o jag ska följa med henne till Arboga i helgen på medeltidsmarknad..ska bli riktigt kul!!! Hoppas att jag är bättre då bara.....
Godnatt från en frusen liten förvirrad själ...

Inga kommentarer: