söndag 24 augusti 2008

Kräkfia goes skogsmulle..

Tjoho..ännu en helg till ända, varför kan inte helger vara längre?? Snart är det ju dags att kliva upp o spika pall igen...weeiih...nej då, det går ju bra bara man tar sig dit...o nu ärdet verkligen bara fem dagar kvar!! Måste verkligen vara ledig nästa vecka, för sen börjar skolan..
I fredags var jag till syrran o grattade lilla John..hennes son som fyllde nio i söndags..det blev tyvärr bara jag som kunde gratta honom de andra var upptagna.. Han blev riktigt glad över sina presenter=) De hade även skaffat en liten kattunge som jag blev förälskad i..Hilda heter hon..såååå söt!!=)

Efter att jag varit där så for jag in till stan o hämtade Yvette o ungarna o for mot Gnarp...men resan dit tog längre tid än vad vi räknat med...vi fick stanna ett antal gånger för att jag var tvungen o spy..=/ Jag gick på Cambridge bara en dag men det räckte för att magen skulle lägga av då jag började äta vanlig mat igen...så jag spydde x antal ggr...sen hade jag magknip hela natten o är fortfarande inte riktigt hundra i magen..Men trots detta har jag haft en härligt avslappnad helg..

Vi målade om i stugan, både väggar o fönster o la ut trasmattor över hela golvet o plockade ljung o satte i krukor i fönstren...så nu ärdet riktigt mysigt där=) Knäppte tyvärr inga bilder på just det..=(

Lilla Hilda..

Emma o Hilda...kass kvalitét som vanligt då det blir lite mörkt..=/

Lille John i full fart att bygga ihop sitt lego han fick av oss..

Utanför stugan i Gnarp..grabbarna (Edi th o Fakhri tv) fixade maten igår...grillad kyckling o potatis o grönsaker..mums=P

Sedan myste vi en hel del framför brasan..här är Fakhri o Chino (syns ju skitbra eller hur??=P)

Inga kommentarer: