torsdag 28 augusti 2008

Project Runway...


I går kväll var finalen på Project Runway, min absoluta favoritdokusåpa/tävlingsserie... Otroligt snygga kreationer men även några tveksamma...

Christian på finalen..

21åriga Christian Siriano blev det som tog hem segern,vilket jag kan tycka var rätt...men jag hade hoppats på min absoluta favvo Chris March!! Han hade grymt häftiga kläder i slutkollektionen..men juryn fegade o sa att han var lite för mycket kostymskapare o valde istället Rami som en av de tre finalisterna=( Jag o Elin var nära o stänga av tvn på studs...
De tre delarna som Chris visade juryn...

Christian hade minst lika mycket kostyminfluenser som Chris, vilket inte är konstigt med tanke på att han jobbat med Vivienne Westwood o Alexander McQueen...men han fick bara beröm för sin kreativitet!! Undrar om de hade tänkt annorlunda om Chris, om han jobbat med dom personerna innan istället för att vara just kostymmakare...???!!
I vilket fall som helst, så var det helt klart en värdig vinnare som vann...men Chris March är vinnaren i mina ögon...
Visar hans slutkollektion här...


...o här är Christians..vinnar kollektionen...superduktig!!

Inga kommentarer: