torsdag 21 augusti 2008

Flundringar..


Jaha...det funkade inte med Cambridge o det jobb jag har, insåg jag idag...kunde inte hålla fokus hade noll energi o höll på o hungra ihjäl då klockan var halv åtta...skulle ta min första shake kl nio..=/ Så jag gav upp..för andra gången med denna variant, men ska ta en reningskur vid senare tillfälle...

Jobbade över en timme idag..rätt mycket o göra o många borta..får väl se om jag får jobba till veckan oxo....det är på två sätt det där, jag vill ha pengarna o jag trivs med gubbarna..haha..men är lite less på att ständigt gå arbetsklädd o osminkad o känna sig som en slusk...trots att jag älskar mina arbetsbyxor(skönare får man leta efter!) Men blir jag tillfrågad, klart jag säger ja!!

Fick brev från skolan idag..lite info kring skolstarten, börjar kännas lite smått nervöst nu kan jag säga..Snart är det dags igen o så är det ju en ny klass som har börjat o...=) Det ska bli riktigt kul o träffa tjejerna igen..känns jätteknepigt att man knapt hörts nå under denna sommar, har lite dåligt samvete måste jag sga...men alla har nog haft fullt upp på sina håll...Men nåt sms hit o dit har det ju blivit..

Saknar er allihop!!Puss på er...


Har fixat praktikplats nu oxo..på Olika här i Hudik...första gången jag var in där kände jag att det hade kunnat vara min butik, den ser ut precis så som jag vill ha min butik...sen är sortimentet helt ok oxo...kolla in sidan vet ja...=) Så då blir det sju veckor till hemma här, men sista praktiken till våren har jag ingen aning om vart jag ska ha....=/ Har ju tänkt säga upp lägenheten from december så jag flyttar ut i februari...sen är praktiken.....ja ja, det löser sig....



Nu blev det ett sånt där långt inlägg igen...måste börja uppdatera oftare...

Ha det gött!!

Inga kommentarer: