fredag 1 augusti 2008

TGIF...

Precis hemkommen från min kära syster..jag o pappa var dit o hälsade på lite i hennes nya hus som börjar se riktigt bra ut efter att hon renoverat köket o så...ska försöka bli bättre på att hälsa på henne nu...ungarna var tyvärr inte hemma, så jag måste nog ta mig dit snart igen....

I morse var jag sjukt trött..hade ställt klockan på fem för jag tänkte börja jobba kl sex..men vaknade istället 06.30...o fick lite bråttom...senast sju måste jag ju vara på jobbet, men tog mig dit i tid iaf...

Nu ska jag gå ner o kolla på Jönssonligan får guldfeber med pappa..jag vet det det är väl lite B kanske..men jag tycker faktiskt om den här filmen, helst då de hänger i visarna i klocktornet o Vanheden säger åt Harry att kuta upp o hänga sig i lilla visaren....hahah..så jäkla skön scen..

I morron blir det till o jobba i baren På North Trail MC..måste nog shoppa lite atteraljer i morron till dess....

Ha en bra fredagkväll...

Inga kommentarer: