söndag 17 augusti 2008

Lugnet..

Ännu en lugn helg har passerat...fredagen kände jag att jag bara skulle va hemma eftersom jag inte varit nå pigg på dan,men jag åkte till slut in till Yvette o sov där... På lördagen åkte vi till Hassela för att kolla in medeltidadagen där,mendetvar inte så mycket o hänga i julgranen om man säger så, men ändå rätt trevligt!!

På kvällen var jag både hos Yvette o sen hos Oskar...kollade in"Vit Oleander" som gick på tv...riktigt bra film, men väldigt sorglig oxo!! Michelle Pfeiffer gör sin roll riktigt bra, hon känns verkligen iskall...

Vaknade inatt då Elin o Sandra o några till kom hem från krogen, blev lite less på en gång, men lyckades somna om rätt snabbt ändå....

Idag pratade jag med chefen på Aven o fick veta att jag får jobba en vecka till,vilket är väldigt bra med tanke på att jag missat några dagar....men det tar emot lite då jag vet att jag egentligen skulle vart ledig o skulle ha sovit i stugan me Yvette o pysslat där...men men...Så 5 dagar kvar!!!

Inga kommentarer: