söndag 3 augusti 2008

North Trail MC

Stod som sagt i baren igårkväll...trots att jag var riktgit trött så blev det jäkligt kul ändå...synd bara på regnet, det gjorde att det inte kom så mycket folk....men men kom hem vid tre i natt iaf...
Det var jag Elin o Sandra som stod alla tre nyktra, så det blev inga vilda barshower=P o tyvärr fick vi inte så mycket dricks som vi brukar heller, vi hade nog lite för mycket kläder på oss..haha...men skamliga förslag var det gott om iaf...hahaha

Nu ska jag snart ta o åka o hämta upp Yvette o ungarna o åka till deras stuga i Gnarp....


Lägger ut några bilder sen igår...

Joppe o Samsa

Telis jhälpte till med diverse bakom baren...

Den som sagt att knuttar ser farliga ut har nog inte träffat min mysbjörn Erik..(president i North Trail btw...låter skittöntigt men så är det iaf..)
Det gick inte o vända bilden tyvärr...men här är iaf lite av utbudet i baren...
Barbrudarna...ELin, Sandra o jag...
SkurHåkan med lösgom..han gick runt o erbjöd V6 men V:t var inte så viktigt=P
En polare bakom bardisken....kolla in om ni ser vad som står på burken....=P
Alltid lika roligt o stå i baren..synd att det inte händer oftare.....

Inga kommentarer: