måndag 4 augusti 2008

Countdown..

Usch känner mig helt förstörd efter helgen..detta trots att jag varit nykter!!?? Blev ju vaken rätt länge o sen gjorde nog promenaden i regnet sitt den oxo...känner att jag har ont i lederna(låter riktigt gammal nu, men det är sant) tror det beror på att jag blev alldeles dyngsur o blev kall....men vägra bli sjuk!!!!

Idag..eller natten som var kom Oskar hem ifrån Sthlm...har varit hos honom ikväll o kollat på film..nähe??haha...vi såg "Gone Baby Gone"...av Ben Affleck...faktiskt rätt bra måste jag säga....lite annorlunda, men helt klart sevärd!!!

Kände mig som en slakt då jag var hos honom, fungerar inte bland folk just nu tyvärr..iaf inte på kvällarna.....men nu är det bara nio arbetsdagar kvar....weeeeiiiih!! Snart en månad kvar till jag börjar skolan igen...vet inte riktgigt vad jag känner för det, fast sjukt kul o träffa alla igen förstås!!!=D

Allt börjar röras upp nu inom mig...vet inte riktigt vad det är, men det är lite oroväckande....ska försöka kämpa emot...men jag kommer ju inte kunna fungera riktigt som jag vill då tyvärr....hmmmm

Inga kommentarer: