söndag 10 augusti 2008

Noll värd...

Jag har lust o spy på människor som inte kan ta ställning till sånt som händer runt om dom!!! Om någon behandlar nån av mina kompisar illa, då är det självklart för mig vilken sida jag står på...om denna kompis dessutom är en släkting så är det desto mer självklart vilken sida jag tar!! Självklart lyssnar jag på vad som hänt...men i detta fall finns det inga ursäkter...man lämnar inte tjejen man är tillsammans med o ska ha barn med!! Det spelar ingen roll hur jobbigt han må tycka att det är...det är hon som bär på barnet, det är hon som får stå ut med allt vad det innebär att vara gravid...o du tycker att det blir för mycket krav??!! Fy faaan...va en man för i helvete!!!
Sen är detta inte det enda idiotiska du gjort..utan det blir bara värre o värre...faktiskt måste jag säga att det här är nog ändå bland det bästa som kan hända...för hon klarar sig tusen gånger bättre utan dig ändå!!!!
Du får mig att vilja spy!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ojojoj! Mycket hårda ord det där!