lördag 9 augusti 2008

Greetings..

hallå...kom hem från Arboga för en timme sen...har haft en toppendag faktiskt..trots att jag var lite seg i morse..vaknade halv sju o skulle åka kring sju....men kom iväg snabbt o hämtade upp Yvette o Nemo kvart över åtta i Gävle...

Det var mycket fint o titta på där nere både i klädväg o smycken...o vi hittade det vi kom för...Yvettes bröllopsklänning..det blev en ljunglila historia med trumpetärm...hon kommer vara jättefin i den!!! Den här "heta" killen gick i täten för bröllopståget..(jag vet..dåligt skämt..=P)
Här var brudparet...riktigt fina kläder tycker jag..
Hittade en klänning som jag blev lite förtjust i oxo...förvånande att den är i svart o rött eller hur..=P
Yvette o världens goaste lilla klump Nemo..=)
Linda kom oxo till Arboga o kikade en sväng (hon var ju ändå i Örebro)o precis efter att Yvette köpt sin klänning så började regnet vräka ner o åskan dundra..vi tog skydd under filten under ett träd....O vad är det man får lära sig då man är liten...Ta inte skydd under ett träd då det åskar...jodå, vi tog det största vi hitta..nötter!!=P, ja ja det gick ju bra iaf...

Funderar ärligt talat på om jag ska gå o lägga mig o sova redan nu...är helt färdig!!!=/



Inga kommentarer: