fredag 15 augusti 2008

Under construction...

Min kropp är inte sig själv just nu tror jag..har varit hemma idag för att jag haft feber o frossa...har sovit i princip hela dan....=/

Pratade med mamma igår om litegrann som hänt o saker jag tänker mkt på o hon tycker inte att jag ska lägga på mig för mycket av sånt som hänt..ja vet att hag gjort mycket fel o jag ska försöka bli bättre, mer än så kan jag inte göra!! Jag kan inte ändra det som hänt eller ta tillbaka sånt som sårat hur mycket jag än vill det!! Jag jobbar på att bli en bättre människa o jag hoppas att ni runt om mig har tålamod med mig, för det kommer inte o hända över en natt....

Men jag kommer inte ändra på vem jag är, om det är det ni tror utan jag är den jag är.."take it or leave it"!!! Men det är en del av mig sjäv som behöver lite arbete..

Inga kommentarer: