tisdag 19 augusti 2008

Jag säger no more....


Jag orkar inte...inget alls....har lust o kasta in handduken helt o hållet...
Apropå inget, ska börja med Cambridge igen, jag vet jag sa att jag aldrig mer skulle göra något sånt, men jag måste..mitt sockerberoende är på topp igen=/...
Vet ni..ibland önskar jag att folk bara kunde glömma bort mig...glömma att jag existerar....(fast innerst inne vill jag ju inte det förstås)..men det skulle var så lätt på sätt o vis, bara försvinna in i tomma intet...

Tre dagar kvar på jobbet....snart helg o ledighet=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hööruuuuuuuuu deppo upp me hakan ingen av oss kommer glömma dig så glöm de där glidandet i tomma intet kram

Anonym sa...

sudda sudda sudda bort din sura min munnen den ska skratta varje dag la la la.

Unknown sa...

haha...tack för dom orden...=)