lördag 30 augusti 2008

Stora tårar..=P

Igår jobbade jag min sista dag på Aven Forsa..o jag kan lova att det var vemodigt o gå därifrån...Har haft så jäkla kul o jobba där med alla gubbar..hahaha..Nej, men allvarligt så har jag haft riktigt kul o trivts jättebra, hoppas verkligen jag kan komma tillbaka dit nåt tag...=) Fick till o med kramar då jag skulle sluta...=)

Storebror kom hem i torsdagskväll o är hemma i två veckor nu..på fredagen for de upp till Fåker för Annelies begravning, jag valde att inte följa med eftersom jag inte stod henne så pass nära.... Men allt hade gått bra...Annelie hade skrivit i hop ett testamente så allt var färdigt o ordnat precis så som hon ville ha det... Det fick mig o tänka att man borde kanske göra det, inte för att jag har tänkt gå bort de närmsta åren, men man vet aldrig vad som händer.....

I helgen ska jag nog bara ta det lugnt o sy lite tror jag...känner att jag verkligen bara vill vara hemma o mysa!=) Sen har jag ledigt hela vecken, då det blir till att börja gå ut o gå o träna lite, blev ju tillfrågad av en på Aven om jag skulle med han o träna, så varför inte....Idag har jag redan varit ute o gått fem km...lite ovant, men man blir riktigt pigg efteråt...

Nu ska jag sätta mig vid syaskinen....

Ha det bäst...

Inga kommentarer: