torsdag 14 augusti 2008

Sista dagen..

Ännu en vecka med dålig uppdatering...=/ Var hemma från jobbet måndag o tisdag...sov i Gnarpmed Yvette o ungarna måndagkväll..riktigt mysigt var det, gjorde en liten reningsritual för att försöka släppa gammalt groll o förlåta o gå vidare.... Fick en pendel av Yvette som jag blev jätteglad över, har alltid velat haft en sån!=) Känns jättebra att jag äntligen tar tag i min andliga sida, vilket jag alltid har tänkt göra...men det har aldrig varit rätt tid..Har börjat läsa en bok om meditation nu vilket jag tror kan hjälpa mig enormt till att må bättre o släppa mina depp fall..
Träffade "spåtanten" på tisdag eftermiddag..hon är ju egentligen en andlig rådgivare..
Hon sa en hel del som stämde o saker som jag bör tänka på att inte agera för snabbt utan tänka efter riktigt innan så att jag inte ångrar mig...
Hade även ett långt o välbehövligt snack med Linda o rensade luften lite o det öppnade ögonen på mig lite mer o fick mig att inse att jag bör skärpa till mig riktigt rejält!!! Förhoppningsvis så hjälper meditation även här...
Nu ska jag ner till mamma o käka lite, det var ett tag sen jag umgicks med henne själv...
Imorrn är det sista dagen på Aven Forsa....om jag inte kan få jobba lite mer då förstås,men just nu är personalansvarig sjuk så jag har inte kunnat fråga....men men det löser sig..

Inga kommentarer: