torsdag 19 februari 2009

Aj aj aj..

I går kväll då jag kom hem från att ha jobbat lite o sätter mig framför datorn så skär det till i den nedre delen av magen precis vid äggstockarna..jag visste inte vart jag skulle ta vägen...det gav sig aldrig utan bara skar o knep så mycket att jag kröp ihop på golvet i fosterställning...jag la mig i sängen sen o trodde att det skulle släppa, men det bara fortsatte i fyrtio minuter o efter ha ringt min mamma..(jag vet, varför ringa mamma då man är 26 år gammal??!!)men hon fick mig att ringa rådgivningen o efter att ha pratat med dom så säger dom åt mig att åka på akuten....hon skrämde upp mig rejält genom att säga att det kunde vara något fel på äggstockarna...ihhhhh!!
Då jag kom ner på akuten med taxi, så förklarar jag det hela....o sköterskan blev lite irriterad på rådgivningen o att de är så hispiga o skickar ner alla på akuten...
Men jag fick komma in o lägga mig o vila för att se om det blev någon skillnad...o nånstans där så började värktabletten att kicka in o det gjorde inte lika ont....men jag hade lite feber fortfarande...
Efter att ha legat där i en timme så skickade dom hem mig o sa att det var en rejäl ägglossning som jag hade känt av förmodligen(detta utan att ha undersökt mig på nåt sätt!!) O jag måste bara säga det att jag har haft mens sen jag var 14 o har aldrig varit med om liknande smärta..ägglossning my ass!!!
Men men..jag la mig o lyckades somna o idag mår jag bra...lite öm då jag tar på magen bara....
Fattar ingenting..vad var det som hände??
Ja ja..nu ska jag gå till skolan..hörs då...

Inga kommentarer: