onsdag 25 februari 2009

Benjamin Button..

Idag har vi varit på stan o shoppat lite kläder..nej inte åt mig, utan åt Anders...sen har vi mest myst o i kväll blev det bio..."Benjamin Buttons otroliga liv"..herre jösses vilken underbar film!! Jag grinade som en galning då den började närma sig slutet...såg ut som en ledsen clown då vi gick utifrån salongen...med svartrandiga kinder o rödmosig näsa..hahaha..jag var nära på o börja snyfta o hulka riktigt men lyckades hålla tillbaka lite..=P
Men filmen är riktigt bra o jag råder dom som inte sett den att gå o se den!!
I morrn kommer tjejerna o hämtar mig o då drar vi vidare mot Sälen o party...men som sagt så skulle jag vilja stanna med min krulltott...hihi...men men inte så långt tills jag ska hit igen...=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har också sett den filmen,finns recenserad i mitt arkiv, gillar du film så tipsar jag om min blogg. Gillar du inte film tipsar jag i alla fall under vardagsbetraktelser och allmänt.