lördag 14 februari 2009

Fredag den trettonde..

Igår blev det partaj nere på OffenCiven för studenterna här på campus...hade riktigt kul, men det blev tyvärr lite för mycket dricka..=/ Jag blev som en helt annan person igår..sur o vresig mot marre var jag, men som tur var så förstod hon att det var alkoholen o hon var inte arg på mig idag=)..sen var jag lite väl taskig på en kille oxo o hällde vatten i hans byxor=/..väldigt onödigt...nåt mer som var otrooligt onödigt var ju att jag gjorde två praktvurpor mitt framför baren...Marre sa att hon aldrig sett en människa ramla på det sättet nån gång..det var verkligen platt fall hela min kropp var rak o jag bara föll som en fura...hahaha...ja ja, det får jag väl bjuda på då...har några blåmärken här o där idag...ajaj...
Patrik har ett så härligt hår..kolla så söt han är..=)

Marre o Cissi va fina o glada..

Emelie som envisas med att hon inte blir bra på bild, vilket hon motbevisar varje gång man knäpper kort på henne=)

Cissi hade mysko händer, knogarna kändes inte o ena handen har längre fingrar..

Jag o min favvo Putte..

Anders längtar tillbaka till studietiden så han kom på besök i helgen..

Nån gång där under kvällen så lyckades jag få till den här bilden på min o Anders rumpa...ja fråga inte, har ingen aning..
Innan kvällen var slut så var Jesper o Anders kramsjuka o spexiga..
Puss...
Så, idag fyller jag nu 26 år...hipp hipp hurra för mig...men det blir nog väldigt lugnt ikväll känns det som..=P...

Inga kommentarer: