lördag 21 februari 2009

Kryssning...

Har varit lite frånvarande idag tyvärr..i morse fungerade inte nätet för mig så jag kunde inte blogga o sedan blev det en spontankryssning på några timmar med Putte..kom hem för en liten stund sedan...

Putte då vi väntar på båten...

Då vi kom ombord köpte vi lite mat..barnsligt gott kan jag lova..köttbullar me mos, har nog inte ätit det på flera år..mums=P

Sedan blev det tax free..vad som inhandlades kommer upp i morrn...o därefter besökte vi baren o intog ett antal cider o öl o Putte tog några jäger oxo...=P
Efter ett tag kommer den här mannen, full som en kastrull med papper i bakfickan o snubblar över vårat bord o välter ut öl över både mig o Putte..mest Putte...vi stank som alkisar efter det, men fick två gratisdrinkar för besväret...
Då vi kom tillbaka till Nortan vid nio ungefär så drog vi hem till Putte o gjorde hamburgare..så jäkla gott..fyllekäk då det är som bäst=P
Sedan drog vi ner på "På G" där några till cider slank ner för min del, men Putte var lugn för han skulle upp o skjuta tidigt i morrn bitti...gillar verkligen den här puben..kolla bara den här hörnan, sen är det ju riktigt bra musik oxo!!
Efter ett tag dök "Anna med håret" upp med sin pojkvän Martin...han har så jäkla skön stil, en riktig glamrockare..=) Sen är ju hon så fin så man bara vill äta upp henne...=P
Japp..det var fredagen på denna helg, som skulle ha blivit en vit helg för min del...det gick inget vidare om man säger så..hahaha...men jag hade riktigt trevligt idag o ikväll, men nu ska jag dra min trötta o slitna kropp i säng...fast först ett litet samtal till en viss person i Falun..=)
Natti natt på er...puss!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du ha En miljon Besökare på din blogg?

http://www.viraltrafik.se/?Puffistar