tisdag 24 februari 2009

Shopoholic...absolut!!

Två par tights ifrån Gina blev det..ett par blanka turkosa med vita dragkedjor nere vid vristen..
..o ett par svarta med rosa dragkedjor nere vid vristerna..199.-/styck


Hittade den här skjortan på Myrorna, lite oversize..65.-

..en underklänning som jag ska använda som klänning..spets upptill o nertill..15.-=O

En liten topp med små hjärtan..40.-


Randigt med båtringning o rosett o ett par ballongärmar som inte syns på bilden..65.-

Hittade oxo en riktig åttiotalskavaj..gillade färgen skarpt o modellen..men axelvaddarna åker..spelar ingen roll om det är modernt igen...135.-.

Till sist hittade jag en roligt mönstrad klänning som tydligen är en gammal barnklänning i strl 140 från Polarn o Pyret..60.-

Har spenderat mesta delen av dagen i affärer här i Falun, sen har jag bränt lite skivor till Sälen oxo...det gick dock lite mer pengar än vad jag hade tänkt mig i affärerna!!=/ O självklart så glömmer jag o köpa det jag egentligen behöver så som shampoo, rakblad...gaahhhw!! Ja ja...Här får ni se vad jag shoppat iaf...från Myrorna o Gina Tricot...bilderna är inte de bästa, jag kommer inte riktigt överens med Anders(japp, det är så han heter=P) dator så jag kan inte redigera dom=(

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, mitt namn är Veronica Dudas och jag är personen bakom märket Design Veronica Dudas som kommer att säljas på Tjallamalla i Stockholm i vår! Jag tänkte bara tipsa om att jag har laddat upp nya bilder på min kollektion på min blogg! Kika gärna in på www.veronicadudas.blogg.se . Om du är intresserad av plaggen går det bra att maila mig på veronicadudas@hotmail.com , Ha det bra!