tisdag 17 februari 2009

Det här med sex...


Har funderat på hela den här grejen med sex o på vad människor tänder på....

Människor som inte tycker om att andra bestämmer över en i det verkliga livet, kan oftast tycka om att bli dominerade i sängen.....Jag tillhör i viss del den gruppen av människor, det är ju inte bara det jag tycker om...men det triggar igång mig lite extra, jag kan inte riktigt förklara varför jag gillar det...??

Sen har vi ju männen som tycker om att bli dominerad till gränsen till förnedring, krypa på alla fyra o bli piskad o spottad på osv....vad är det som gör att det är så tändande???

Alla människor går ju omkring med olika sexfantasier vissa ganska harmlösa, medan vissa kan tyckas vara perversa för vissa....Vilka fantasier ska man leva ut då o vilka ska man låta vara just fantasier??

Man vet ju om tjejer som fantiserar om att bli våldtagen o att hon under våldtäkten ska börja njuta av det hela.....det tror jag nog är en av fantasierna som inte bör upplevas i verkligheten, tror inte det blir riktigt som man tänkt sig...kan nog bli rätt förödande...

Jag kan oxo tänka mig att om man börjar leva ut alla ens fantasier, så kommer det nog att bli svårt att nöja sig nån gång...jag tror man kommer att fortsätta att söka spänningar o nya upplevelser, vilket kommer att göra det svårt att leva i ett förhållande till exempel....

Hmm..lite allmänna funderingar bara...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig, vissa saker ska sparas som fanatier medans massor av dem bara måste upplevas :)
Ha en underbar kväll!

Unknown sa...

=) Helt klart..detsamma till dig=)

Anonym sa...

Jag tror att vissa saker ska lämnas till fantasin för förhållandets skull. Tänk dig tex att du alltid velat ha en trea med din kille & en annan kille.. det kanske inte är så uppskattat av din kille tex ;) Konstigt nog så verkar många killar dock tro att det är okej men en trea med två tjejer :P men det är en annan diskussion. Jag går efter teorin att jag kan prova allt en gång, så länge det inte är på tok för konstigt (tex djursex, "bajs/kiss-sex" eller våldtäckter, sånt är bara fel & äckligt på alla sätt & vis.)