söndag 22 februari 2009

Rinnande näsa o svidande ögon...


Japp..jag har åkt på förkylning!!=( Har ju kört med förnekelse hur länge som helst o tänkt att jag komme rinte o bli sjuk...men efter två dagars festande o eventuellt lite för lite kläder på mig så har det nu slagit ut!! Så jäkla lämpligt att det händer innan jag ska åka till min krulltott i Dalarna...=/ Men men så är det...

Nu håller jag på o försöker packa lite, vilket jag inte är den bästa på att göra..o nu ska jag ju packa för en vecka....som tur är så tar tjejerna stereon, skidkläderna o spriten åt mig så det behöver jag inte släpa med mig=)..

Talade om att jag hade problem med packningen för Honom o fick till svar "Hade du tänkt ha kläder på dig då du är här??" Jag är ju så löjlig, men blev riktigt generad o varm i hela kroppen...hihi...men han har ju faktiskt en poäng i det.. hihi...=P ;)

Inga kommentarer: