söndag 8 februari 2009

Födelsedagsfirande ett...

Middagen nere på Trädgårn var jättetrevlig o urgod mat=)..fick även lite presenter som jag får visa då jag kommer hem till Norrtälje igen(är nämligen i Hudik för tillfället)Fyra fina flickor som väntar på maten...
Lindis o Putte var goa o glada...

Fina=)
Jag fick mig en liten schlagerdrink som var supergod, smakade sommar..underbart!!
Jag o Emelie..
Sedan fortsatte en del av oss hem till mig för att förfesta lite innan utgång...det kom även förbi några kompisar till Emelie varav en syns här på bild..Mackan..
Linda o Putte myste ner sig i Lindas säng...
Karin var med men höll sig nykter o pimplade RedBull istället...=P
Här ser man väl lite av hur jag såg ut kvällen till ära..hade mina knästrumpor oxo, men de hade åkt ner på denna bild..i bakgrunden skymtar Emelie o Christian..
Patrik överraskade o följde med ut=)...
O det var vi fyra som gick vidare till Mobergs..ja dessa tre o jag förstås..haha..
Jag o mina favorit puttar i världen..=)
Jag blev rätt kramgo mot patrik under natten där..ehm...lite svårt o låta bli...=P
<3> Jag me mina underbara..=)
En otroligt lyckad kväll som slutade med att vi somnade alla fyra hemma hos mig...min lägenhet såg ut som en enda stor säng...=P
Något trött har man varit idag, men följde med Linda upp till Hudik då hon for hem..ska fira min födelsedag här hemma förskott o åker tillbaka ner på onsdag är det tänkt..Nu ska jag ta o krypa i säng...Natti natt...

Inga kommentarer: