fredag 20 februari 2009

Skrockfull..

Bild: Fotosidan.se
Jag måste erkänna att jag är lite skrockfull..jag undviker att lägga nycklar på bord, jag går inte under stegar o jag spottar tre ggr över axeln då en svart katt springer över vägen ( men jag vet inte vilken axel så det bli över båda=P ) För några år sedan lyckades jag krossa min spegel i tusen bitar...ni kan ju tänka paniken då det hände...jag höll spegeln i handen o skulle gå ner för trappen i min lägenhet som jag bodde i då, jag halkar o spegeln flyger över huvudet på mig o kraschar sen i golvet... Jag tänkte "jahapp sju års olycka" o var typ nära o börja gråta....haha...nu vet jag ju nånstans att det här inte riktigt stämmer, men det gnager ju ändå inom en om man gör något som bryter mot de här "reglerna"...

En annan grej jag undviker att göra är att gå på A-brunnar, eftersom man alltid har hört det är otur o om jag ser en kompis kliva på en då knackar jag henne tre ggr på axeln..för det ska tydligen ta bort oturen....=P Det för ju osökt tankarna till "Fucking Åmål" då hon står o hoppar på en A-brunn o skriker olika fula ord på a...o sedan säger "nej, jag känner inget analsex!" Haha, känns nästan som att det borde vara värt o se den filmen igen...=P

Något jag däremot gör mer än gärna..o känner mig som en liten fjortonåring då jag gör..är att jag ställer mig gärna ett tag på en K-brunn o tänker på den jag tycker om..=) Har jag ingen speciell, så undviker jag dom...men nu på sistone har jag börjat gå på dom igen...=)

Så..skrockfull, fånig, barnslig eller romantiker??? Vilket som...sån är jag!!=D

Inga kommentarer: