torsdag 12 februari 2009

Hemma hos mamma..

Eftersom jag "bara" fick pengar i presenter från familjen så har jag inga kort på det...o ingen i min familj vill vara med på kort, så det får bli några små grejer som finns hemma hos mamma istället...

Lilla "Skruttan" Doris var pratsjuk o lika rund o fin som vanligt=)
Mamma älskar nallar i alla dess former..här är tre små rackare som hon sytt själv..söta va??=)
Jag o mina två syskon i våra glansdagar..haha..ingen aning varför jag finns med på två bilder..men men..
Nallar på väggen...
O nallar på golvet...=)
Det var riktigt mysigt o va hemma o fira min födelsedag, men det är fortfarande två dagar kvar till den riktiga dagen...i morrn blir det fest på OffenCiven..wihee!!=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kalle K eller vad heter dom där nallarna? Min mamma syde också sånna till oss!
Grattis på födelsedagen :)
Hoppas du får en toppen kväll!

Unknown sa...

Jasså heter dom??=)..hade ingen aning om det faktiskt..
Tack så mycket..hoppas du oxo har en bra dag o ha en bra Alla hjärtans dag på lördag!!=)