måndag 16 februari 2009

Drömde igen..

Vaknade 08.20 i morse o fick lite bråttom, men hann i tid till skolan ändå...
Drömde en rätt stressig dröm i natt eller om det var nu på morron...men i af jag drömde att jag skulle gifta mig med någon, ingen aning vem...men det var dagen före o jag hade haft så mycket o göra att jag fortfarande inte hade nån klänning att ha på mig på den stora dagen..Stressade runt som en galning o svepte tygstycken omkring mig, som självklart inte såg klokt ut....sen skulle jag ta bilen till en kompis för att få hjälp o då blir jag jagad o beskjuten av någon...gömmer mig inne på en toalett där skotten fortsätter o skjuter ett stort hål i väggen där det finns en massa råttor som jag blir livrädd för o försöker slippa undan.........
Jag fattar inte varför jag drömmer såna här skruvade drömmar...=/ Men det är ju lite lustigt oxo på samma gång..haha..
Kollade i min drömbok o det enda jag hittade om bröllopsgrejen var att om man drömmer om bröllopsförhinder är det ett varsel om framtida lycka...så det var ju positivt...=)
Om man drömmer om råttor, riskerar man att bli kuvad av någon som tror sig veta bättre hur jag bör leva mitt liv....o blir man anfallen av råttor men undkommer, tyder det på att jag inte har något att frukta av mina ovänner...
Om man ser en person använda ett skjutvapen, tyder det på skvaller o förtal....hmm, det har jag ju oroat mig för efter den här helgen...men jag bryr mig inte längre så det kan vara den gamla oron som ligger kvar.....

Inga kommentarer: