tisdag 17 februari 2009

Allmän nyttodag..

Igår var det tänkt att jag skulle ha städat lägenheten, men Putte frågade mig om jag ville följa med på en lägenhetsvisning o kika för inspiration inför hans nya lägenhet han ska flytta till...sagt o gjort, det lät ju roligare än o städa..=P
Så jag gick hem till honom o han bjöd på mat, spaghetti o köttfärssås..mums!=P Sen gick vi på visningen, riktigt snygg lägenhet måste jag säga, kolla här om ni är nyfikna http://www.maklarringen.se/Till-salu/Objektsida/?objectid=OBJ10107_954124856 ..Sen blev jag kvar hos honom o kikade på tv en sväng...så skönt o ha en riktig killkompis, som det inte finns några som helst antydningar till ngt mer....
Idag är vi lediga o jag städar o tvättar för fullt, har oxo lagt upp en hel del bilder på www.facebook.com både gamla o nya o även skickat iväg lite jobbansökningar...Så lite duktig känner jag mig allt=)
Bokade resa igår oxo, så på måndag blir det Falun för att besöka en väldigt go person=)...sen får tjejerna hämta upp mig där då det är dags för Sälen på torsdagen...wiheee!!

Inga kommentarer: