tisdag 10 februari 2009

Födelsedagsfirande 2..

Smörgåstårta har varit min favorittårta ända sen jag var liten...det enda som kan klå det vore nog en chokladtårta med marsipanöverdrag som har Betty Boop motiv..haha..det har jag alltid önskat mig...
Otroligt fin färg eller hur??
"Vad kan passa bättre än katter till min Cathis" sa pappa då jag fick kortet..=)
Idag fick jag smörgåstårta av pappa o en bukett med fina röda tulpaner..fick även ett jättegulligt kort med lite väbehövliga pengar i...Av Tias o Elin fick jag oxo lite pengar att spendera på vad jag vill...lämpligt med såna presenter=P...

Nu snart ska jag ner till mamma o bli lite firad även där..mormor o Sven-Olof(hennes man..den enda morfar jag haft, men han har alltid fått ha kvar stt namn..) kommer oxo att vara där...

I morrn bär det av hemåt Nortan igen....

Inga kommentarer: