söndag 1 februari 2009

Oj oj oj...

Jisses va trött jag är idag..känner mig helt paj ju...det blev partaj igår oxo....Emelie hörde av sig o va sugen på utgångo ja är ju inte den som nekar..haha..men idag känns det kan jag lova...
Vi satt här o drack lite o kikade på gamla barnprogram på datorn..haha..nostalgitripp.....Trasdockorna, Dr Snuggles, Thundercats, Linus på linjen, Ika Rutan..oj oj oj måste lägga in några klipp senare...

Putte kom förbi oxo o hängde med oss ut på Mobergs...det var riktigt kul, men träffade på en klasskompis som jag blev fast o diskuterade en hel del med..det var både bra o dåligt..lite utmattande, men nyttigt tror jag...

Sen insåg jag att jag måste bli lite bättre på o säga ifrån...fast i natt får jag skylla på alkoholen...ja ja...

Fina Emelie=)

Jag o Putte på dansgolvet...goast=)

V träffade på Marina(Puttes ex)..hur söt är hon inte då?? Som en liten docka..=)Jag ser ju tyvärr lite mupp ut..men men det blir inte bättre haha..

Fina flickor...

Jag kanske ska fundera på o sola...eller?? Ehm....
oj oj oj.....
..här är han som bjöd...trevligt=)
..den här stod utanför Mobergs då jag gick hem..undrar vems den var...jag vill oxo åka limo ju.....=(



Inga kommentarer: