torsdag 3 mars 2011

Some Chicago..some Thailand in the middle of Svealand..

Glömde min kamera hemma då jag for till Kim, så några taskiga bilder med mobilkameran får duga för den här kvällen..
Efter att jag hämtat Kim på tågstation, så for vi o köpte thaimat, hämtade upp hennes lilla vovve o for hem till henne för att glo lite på film..
Kycklingspett o jordnötssås..mums..
Kim o Diesel, som vägrade sitta still..=P
Jon-Erik kikade förbi o kollade på filmen...lättklädda brudar tackar han aldrig nej till(o då pratar jag om brudarna i filmen, det var nämligen Chicago vi tittade på)
Filmen var fantastisk, snygga scener, kläder, vackra flickor o bra musik...kan det bli bättre?=P
O den här låten o scenen var nog min absoluta favorit!! Underbar..behöver jag säga det?? JO, jag är kär..IGEN!=P




Sötast=)
En mysig torsdagskväll i korta drag..nu blir det snart sängen..

Inga kommentarer: