onsdag 16 mars 2011

Jag doftar karl..i mun..=/


Har precis borstat tänderna med min tandborste som på något mystiskt sätt tydligen var indränkt i killparfym=/ så nu både smakar det o luktar karl då jag öppnar mun! Låter kanske trevligare än vad det egentligen är..haha.. Jag såg sen att min tandborste legat vid ett parfymprov, som Nisse lämnat i mitt badrumsskåp, den hade läckt lite så där var förklaringen. Det är absolut inget jag rekommenderar, parfym gör sig bäst som sig bör, på utsidan kroppen.=P
Var ut till Rumsta en sväng idag, så min käre far kunde hjälpa mig med min bil, den har låtit som jag vet inte vad på sistone. Fläktremmen tjuter hur länge som helst, avgassystemet skallrar o längst fram på bilen har jag bundit upp en plastskärm som lossnat för en tid sen. =/ Så nu är den en liten bit på väg att bli bra igen=P. Ska nog skämma bort den med en biltvätt i morron efter jobbet, i en biltvätt...har blivit för bekväm för att tvätta för hand!=/ Iaf den här årstiden..
Här är den lilla bilen om ni inte minns den eller visste hur den ser ut=) Just nu är den lite mer nedgången tyvärr som sagt, skitig som få, någon som krossat min backspegel o första veckan jag hade den så blev jag ju påbackad på förardörrn(plus alla brister jag tog upp tidigare=P)
Men den är ändå min lilla pärla..=D

Inga kommentarer: